zaterdag 12 januari 2008

De Velcade werkt wel ...

Dacht ik gisteren nog dat ik moest bijkomen van de spanningen en de bijwerkingen van de Dexa, vandaag loop of liever gezegd lig ik aardig in het spoor van de bijwerkingen van de Velcade. Ik zie het maar positief: het werkt! Maar, tjonge, wat sloopt dat spul je. Ben vanmiddag even een boodschapje gaan doen op het plein en had vervolgens een uur nodig om bij te komen. Alles gaat traag, alles doet zeer dus het is duidelijk geen limonade wat ze erin stoppen. Wellicht went het lichaam de komende weken. In ieder geval begrijp ik nu waarom ze na 2 weken een week rust hebben ingebouwd in de cyclus.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Cees, elke dageven kijken hoe het met je gaat, en je supporteren.
Goed dat het werkt, minder dat je daar last van hebt. Maar... het is voor een erg goed doel. Zet hem op, hou vol.
tot morgen, marjolein

Anoniem zei

HOI CEES,
We kunnen op jouw weblog nu steeds even kijken hoe het met je gaat en dat is fijn!
Houd moed, onze gedachten zijn bij jullie.
Groeten en liefs van Marcel en Herma.