donderdag 28 april 2016

Gefileerde sliptongen ...

Gisteren heerlijk gegeten samen met onze goede vrienden Kees en Erna bij brasserie Woods in Oosterhout ter afsluiting van een koude koningsdag. Voor het eerst in de acht jaar dat ik een beperkte handfunctie heb vroeg de serveerster of ze mijn sliptongetjes moest fileren. Heel attent. Normaal doe ik het zelf, enerzijds als therapie, anderzijds als een ultieme uitdaging om met mijn eigen, aangepast bestek dit karwei te klaren. Maar haar aanbod kon ik wel waarderen. Het scheelde me een hoop energie en heb de heerlijke maaltijd met smaak naar binnen gewerkt. Normaal is het aanbod om mijn bestek af te wassen maatgevend voor de hoeveelheid fooi, maar nu had ze meteen al vijf euro extra te pakken voor het fileerwerk. Groeten, Cees

Geen opmerkingen: