maandag 1 oktober 2012

Wat een monster ...

Het was geweldig. Onder grote belangstelling van familie uit Zeeland, vrienden, buurtbewoners, winkeliers, de voorzitster van hartsdromen.nl en een redactrice van dagblad BNDeStem werd ik opgehaald in een kanariegele Lamborghini, 5 liter V10 met ruim 500 pk onder de kap. Wat een monster. In 4 seconden van 0 tot 100 km, dat voel je letterlijk in je onderbuik. Omdat 'mijn' chauffeur niet goed de weg wist in de omgeving van Oosterhout, maar ik wel (na ruim 10 jaar motorrijden) navigeerde ik hem via de A16 naar Lage Zwaluwe. Vervolgens binnendoor naar Drimmelen over mooie bochtige polderweggetjes zonder flitspalen. Wat was dat genieten. Na ruim 3 kwartier weer op huis aan waar het hele ontvangstcommité weer klaar stond. Met taart en champagne hebben deze zeer geslaagde middag met elkaar afgesloten. Het was voor mij inderdaad een droom die uitgekomen is en waarvan ik nog lang zal nagenieten. Alle mensen die zich hiervoor hebben ingespannen: geweldig bedankt! De foto is niet wat het lijkt, maar wel stoer. Erin komen lukte vrij aardig, maar ik was blij met een paar potige vrienden die mij er weer uit sjorden. Ben benieuwd welke foto er morgenochtend in de krant staat. Eerst maar weer verder dromen ... groeten, Cees

4 opmerkingen:

Rona zei

Ik kwam net deze link tegen
http://auto.nl.msn.com/gallery-autos/autosalon-parijs-2012-lamborghini-gallardo

fijn dat je zo genoten hebt

Groetjes Rona

Marjolein zei

Fijn dat er ook nog iets te genieten valt op deze aardkluit!Je hebt het verdiend.Zo zie je maar: blijven dromen!
Hartelijke groet, Marjolein

Marjolein zei

Heee, ik kom er net achter dat je jarig bent: Van harte gefeliciteerd en dat je nieuwe levensjaar wat minder hectisch mag zijn dan het afgelopen. Dat je dit jaar rustig mag genieten van vrouw, kinderen en kleinkind en van alles wat het leven zo de moeite waard maakt dat je blijft knokken, wat er ook gebeurd. Een fijne dag met z'n allen!
Marjolein

E-rik zei

Geweldig! Het is je gegund.