woensdag 3 oktober 2012

Niet te geloven ...

Vanochtend op mijn 57e verjaardag werd er gebeld. Denise van de vereniging hartsdromen.nl stond in de stromende regen op het raam te bonzen met een rode ferraripet in haar hand. En ja hoor, voor de deur stond een Ferrari F355 op mij te wachten. Wat een verrassing. Dit deed mijn droomwens wel heel erg goed uitkomen. Een prachtige rit gemaakt rond Drimmelen en de polders Jammer van het slechte weer en zonde van de auto (kon meteen flink gewassen worden), maar het was super gaaf. Ook Elien wist hier niets van en zat bij de kapper. Net nadat we weer voor de deur stonden kwam zij aangelopen. Wat een geweldige stunt. Een mooier begin van mijn verjaardag kon ik me niet wensen. Vanavond lekker eten met de kinderen en morgen maar weer bijkomen. Overigens stond er een mooi artikel in BnDeStem gisteren met dezelfde foto als op mijn blog. Groeten, Cees

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd kanjer, je hebt het verdiend! Ik wens je alle goeds voor de toekomst en misschien nog zo'n gaaf ritje erbij. Dikke verjaardagskus, Monica

Anoniem zei

Wat een geweldige onverwachte verrassing was dit voor je. Wat een fijne hartsdroomcoach is die Denise van Hartsdromen.nl!
Ik hoop dat je er nog héééél lang over kan na-genieten. Het zou mooi zijn als al je blog bezoekers een donatie aan de vereniging Hartsdromen.nl doen. Dan kunnen er nog veel dromen van hartsdromers, werkelijkheid worden!
IBAN-bankrekeningnr. NL13 TRIO 0390 1873 48

Groeten van je "dromenvanger" (zwager) Kees