zondag 7 februari 2016

Het was weer feest vandaag ...

Het carnaval is sinds gisteren weer losgebarsten hier in het zuiden en vandaag waren de dochters met alle kleinkinderen naar huis gekomen om geheel in vol ornaat naar de grote optocht te gaan  kijken. Bekijks hadden ze wel en zoals jullie op de foto kunnen zien was dat te verwachten. Aan het eind van de middag heerlijk met elkaar gegeten en dat is voor mij het hoogtepunt. Met z'n allen rond de uitgetrokken eettafel, stoelen er bij gesleept en lekker lang natafelen met natuurlijk een ijsje voor iedereen. Met de gezondheid gaat het vooralsnog goed. Wel een paar weken geleden afgezien door een intensieve maag- en darminfectie, maar dat is gelukkig weer genormaliseerd. Wel heb ik me toch maar een bril laten aanmeten want met name het televisie kijken werd behoorlijk irritant. Halverwege deze maand mag ik me weer melden in het Erasmus MC en dan zullen we zien of het stoppen met de lenalidomide effect heeft gehad. Groeten, Cees

1 opmerking:

Marjolein zei

Mooi! geniet van de kleine dingen van het leven en doe wat je gelukkig maakt!
Marjolein.