dinsdag 30 december 2014

Verkouden kerstdagen ...


In de afgelopen weken vielen één voor één mijn familieleden om vanwege de griep of een uitzonderlijke verkoudheid. Het was dus niet de vraag of het bij mij zou gebeuren, maar vooral WANNEER. En waar ik al bang voor was geschiedde. Het begon op eerste kerstdag. Op tweede kerstdag had ik speciaal voor Elien en Wolfert een tafeltje gereserveerd in de stad en ik ben meegegaan, maar daar had je ook alles mee gezegd. Zaterdag was ik zo ziek dat de arts van de huisartsenpost moest komen en dat doen ze niet voor een zere teen. Ik werd meteen aan de antibiotica gezet. Ik durfde ook niet te beginnen met mijn kuur Lenalidomide. Sinds gisteren gaat het gelukkig weer de goede kant op. Ik ga me maar opmaken voor morgen, oudjaar. Wellicht met een oliebol, ik zie wel hoelang ik het volhoud. Afgelopen zondag toch maar gestart met de Lena en ik heb er vooralsnog weinig last van. Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een nieuwjaar met voor ieder wat wils. Voor sommigen is dat gezondheid, voor anderen geluk of wijsheid, inzicht of kracht, liefde of sterkte. Met andere woorden:  ALLE GOEDS VOOR 2015. Groeten, Cees

2 opmerkingen:

sabine zei

Allerbeste wensen ook voor jou.
Extra uitkijken geblazen hier ook (Frank heeft ook MM, maar ook Amyloïdose)
We hebben, omdat er idd veel verkouden en grieperige mensen in onze kennissenkring zijn, lekker met zn tweetjes het oude jaar uit te luiden en het nieuwe met goede moed te beginnen.

Lut zei

Onze allerbeste wensen voor een mooi 2015 Cees en familie ! Ik heb zelf sedert november 2 keer een keelonsteking gehad Cees, maar gelukkig door alles heen gesparteld en net op Kerst toch geur en smaak teruggehad. Ik hoop voor jou dat je niet te lang sukkelt met de infectie. We zijn zo kwetsbaar hé... Desalniettemin, laat ons nu maar in het Nieuwe Jaar 2015 ! terug genieten van elke dag ! (mijn prognose van overleving was 7 à 10 jaar, sedert 2004. En zie, joepie ! 2015 is er toch ! Hartelijke groet, Lut