vrijdag 8 februari 2013

Het valt niet tegen ...

Vandaag zou de zwaarste dag moeten zijn wat betreft de pijn en het algehele ongemak. Dus extra vroeg het bed uit en proberen te bewegen. Ik vond het al met al niet tegenvallen. Achteraf was het ook een wijze beslissing woensdagavond huiswaarts te keren, want Elien kan mij gewoon sneller en een op een verzorgen. Ben zojuist de trap af gekomen en zit dit bericht nu op mijn desktop te typen. Weer een hobbel genomen. En dan nog ander nieuws wat ik nu (eindelijk) wereldkundig mag maken en waar ik helemaal blij van word: Mirelle verwacht de eerste week van augustus haar tweede kindje. Weer zo'n wereldwondertje. Groeten, Cees

1 opmerking:

Marjolein zei

Ha die Cees, je bent een doorbijter, chapeau, oftewel petje af.Fijn dat het niet tegenvalt en ook maar meteen mijn petje af voor Elien, die jou natuurlijk met liefde verzorgd, maar toch...
Tja, enne dat van die minimuppet, dat had ze zelf al wereldkundig gemaakt op dit blog :)Dus: VAN HARTE GEFELICITEERD! Geweldig om weer zo'n wonder te hebben om naar uit te kijken.
Heel veel liefs, Marjolein.