woensdag 24 maart 2010

Trouwdag en periodieke controle ...


Vandaag weer voor mijn periodieke controle naar het Erasmus MC geweest. Zo druk als het de vorige keer was, zo rustig was het nu. Meteen een plekje in de parkeergarage gevonden, de bloedafname uit mijn "verkeerde" arm ging meteen goed en m'n professor liep helemaal op tijd. En na 26 maanden staat de Kahler nog steeds stil. Dat bleek ook nog eens uit het feit dat ze de vorige keer een extra buisje bloed hadden afgenomen voor een speciaal, zeer intensief onderzoek naar sporen van Kahler. Op zoek naar de oorzaak van dit fenomeen, maak ik nog steeds deel uit van een grote internationale studie. Als ik daar nu eens voor betaald zou worden ... Feit blijft dat ik nog steeds moet leren omgaan met mijn beperkingen als gevolg van de polyneuropathie.
Afgelopen week waren we 32 jaar getrouwd. Onze kinderen boden ons een heerlijk etentje en een heel gezellige avond aan bij Het Koetshuys in Oosterhout (echt een aanrader). En dat alles nadat Elien even ervoor was geholpen aan een lekkende spatader in haar been. Met mijn moeder ook nog een paar dagen in het ziekenhuis waren de afgelopen weken wel weer een turbulente tijd. Groeten, Cees

4 opmerkingen:

jaynewberg zei

Hallo allebei

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwjubileum en de nieuwe uitslagen.

Jan & Pa

Franka zei

Hey Cees,

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Regelmatig check ik de site om te kijken hoe het met je gaat. Aan de foto te zien heel goed. Houden zo.
groetjes Franka
p.s. wat is dat voor drankje?

Alles komt goed zei

Proficiat! Goed bezig Cees!

Uw tweede belgische fan - Ann

Gerda zei

Hey Cees en fam,

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat.En dat je een scootmobiel hebt:)
Dat is toch wel wat prettiger..
Nog van harte met jullie trouwdag en hoop dat jullie lekker hebben genoten.
Ik zag deze site ineens en dacht hè dat ken ik nog niet vandaar ik even kijk en lees.
Ik vind toch wel prettig om te weten hoe het gaat met jou en weet natuurlijk wat het is de ziekte.
Nou wens jullie heel veel sterkte en kop op naar 2011 wat jij.
www.lifegoeson-gerda.nl

Liefs Gerda uit Drenthe