zaterdag 3 januari 2009

Het nieuwe jaar ...

Het nieuwe jaar is begonnen. Voor mij een begin met gemengde gevoelens, zorgen over de toekomst, maar vooral het besef dat ik verder moet met een behoorlijke beperking. De therapie gaat eind van deze maand stoppen omdat er geen progressie meer in zit. Dan wordt je even met je neus op de feiten gedrukt. Natuurlijk moet ik kijken naar de dingen die ik (weer) wel kan, maar dat is voor een gezond mens gemakkelijker gezegd dan voor mij. We gaan maar proberen er de juiste draai aan te geven. Ik wens jullie in ieder geval al het goede toe voor dit nieuwe jaar.

2 opmerkingen:

jaynewberg zei

Hoi Cees

Beste Wensen voor het nieuwe jaar.
We doen het ( ook hier ) maar van dag tot dag.

Jan en Pa Bergmanscupsyp

Annie zei

Beste Cees,

Ook in 2009 zal het je zeer zeker weer lukken 'er de juiste draai' aan weten te geven. Je hebt voor hetere vuren gestaan. Volgens mij krijg jij telkens weer die kracht en nieuwe energie omdat je precies weet op welke manier je je lotgenoten 'een hart onder de riem' weet te steken! En Elien speelt hierin ook zeer zeker een grote rol!
Liefs en groetjes,
Annie Simons-Jochems