zaterdag 16 februari 2008

hoe nu verder

Afgelopen dagen stonden in het teken van allerlei onderzoeksresultaten, deze zien er op zich gunstig uit. Op de MRI-scan zijn geen rare dingen gezien. Min of meer alle artsen zijn er van overtuigd dat ik beter af ben in een revalidatiecentrum. Aanstaande maandag hoop ik hier meer over te horen, met nog steeds de insteek, in de loop van de dinsdag af te reizen naar het revalidatiecentrum te Breda. Extra bagage zal in ieder geval zijn, een zak met hondervijftig kaarten waarvoor ik jullie heel erg wil bedanken!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Cees, als ik me niet vergis weer eens een berichtje van jouw eigen hand? Super! Dat betekent in ieder geval dat je weer zelf contact met de wereld kan maken.
Hopen maar dat je in Breda terecht kan, dat is in ieder geval wat dichter bij huis.
We wensen je nogsteeds heel veel geduld en kracht toe, we blijven voor jullie allemaal bidden.
Hartelijke groet, ook namens Erik, Marjolein

Anoniem zei

Hoi Cees, via mijn ouders heb ik het adres van je blog site gekregen.
Ik hoop dat je verblijf in Breda wat prettiger wordt dan in Rotterdam en dat je weer dnel naar huis kan.

Groeten en heel veel strekte voor jullie allemaal.

Sjoerd

Anoniem zei

Beste Cees,

Goed om weer van je te "horen". Via Wolfert en Elien hebben we natuurlijk het nodige gehoord. Jammer dat we zondag niet konden komen vanwege de kans dat je dan via ons ook nog een verkoudheid op zou kunnen lopen. Ik hoop voor jullie allemaal dat je snel in Breda terecht kan. Ik zal dan zeker snel langs komen. De volgende mijlpaal wordt een whiskey bij jullie thuis.
Hou je haaks.
groeten (ook namens petra en bram)
Hans