woensdag 9 januari 2008

Sweeter than sweet ...

Inmiddels is er contact geweest met een arts van het EMC betreffende mijn suikerprobleem. Die wilde dat ik acuut naar Rotterdam kwam en me moest voorbereiden op een opname. Ik heb toch maar fijntjes verteld dat ik dat absoluut niet van plan was. Zij heeft vervolgens met mijn huisarts gesproken en die heeft er voor gezorgd dat ik nu 10 eenheden insuline heb gespoten om de bloedsuiker wat sneller naar beneden te krijgen. Morgen zien we wel verder. De kans zit er dik in dat ze me alsnog willen opnemen, dus dat wordt nog een robbertje vechten. Waar ik dus nu zeker van ben, ook naar aanleiding van de ervaringen van 3,5 jaar geleden (een diabetes coma met een bloedsuiker van 92,8) is dat ik absoluut niet tegen Dexamethason kan. Daar zullen we het morgen ook nog wel over hebben ... wordt vervolgd!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Cees, Fijn om regelmatig je blog te lezen. Op die wijze zijn we helemaal'bij! Mara dat het niet meevalt op de hele film opnieuw weer af te spelen lijkt me heel erg. En elk nadeel heb zijn voordeel...zei Johan Cruijff eens...je bent zelf zo'n ervaringsdeskundige...je weet alle valkuilen,en bijwerkingen...Maar dat houdt niet in dat het gewoon wordt....Het lijkt me echt kl....te. Ik wens jullie geduld, moed en vooral af en toe veel humor...om te relativeren en te blijven leven. Een warme groet uit Assen voor jou, Elien en jullie kinderen, PETRA