maandag 9 juni 2008

Goed nieuws ...

Beste mensen,

Afgelopen week naar het Erasmus geweest voor mijn periodieke onderzoeken. Dankzij de inspanningen in het revalidatiecentrum in Breda, liep ik de spreekkamer binnen van mijn prof. Wel even een verschil met 8 weken geleden, toen 'hing' ik nog in een rolstoel. Na een goed gesprek en uitstekende bloeduitslagen op zak, weer in de taxi naar Breda. We gaan nu echt werken aan de terugkeer naar huis. Ik gok op nog een week of vijf. Het mag onderhand wel, want dan ben ik inmiddels een half jaar onderweg. Ik begin er echt naar uit te kijken. Ondanks alles heb ik een goed humeur en doe ik geweldig mijn best. Ook heb ik hier op het revalidatiecentrum een geweldig team om me heen. Natuurlijk helpt de belangstelling van jullie, in welke vorm dan ook, enorm. Heel veel dank daarvoor,

Groeten, Cees

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Cees,

Goed om te horen dat je het zo vooruit gaat!

Groet,
Linda Brouwers

Anoniem zei

Yes Cees, weer een nieuw bericht. We zijn allemaal zo blij voor jullie dat het zo goed gaat! je bent een kanjer.
Hartelijke groet, tot woensdag.
Marjolein

Anoniem zei

Hallo Cees,

Ik ben heel erg blij dat het zo vooruit gaat!!! Ik denk vaak aan je en kijk dan snel op je blog of er nog iets gebeurd is en of er ontwikkelingen zijn.

Weet dat ik aan je denk en meeleef!!!

Hartelijke groet,
Karin van Deventer

Anoniem zei

Haai Cees,

Nu ik weer een beetje gesetteld ben dacht ik laat ik eens op Cees z'n blog kijken. Ziet er gelikt uit maar ik had ook niet anders verwacht. Hopelijk krijg je nu ik weg ben uit de Reva wel genoeg gele vla binnen. Zo zie je dat ik je niet vergeten ben. Als ik aan het lezen was kon ik het je gewoon horen vertellen. Ik heb tijdens onze gezamelijke maaltijden genoten van je verhalen. Cees doe het rustig aan en niet te vak zwemmen. Groetjes ook aan Ton,
Annelies Vos

Anoniem zei

Hey Cees,
Ook ik hou deze site in de gaten en ben altijd blij als je er zelf weer wat op hebt gezet. Geen bericht is goed bericht.. maar toch. Hou vol en heel veel sterkte!
groetjes Franka