maandag 16 juni 2008

Vaderdag ...

Beste mensen,

Afgelopen weekend weer thuis geweest en natuurlijk zondag vaderdag gevierd. Heerlijk om zo met je gezin om je heen te genieten van hun aandacht en de kadootjes. Het maakt het natuurlijk wel extra moeilijk om ’s avonds terug te keren naar het revalidatiecentrum. Morgen moet ik weer naar het EMC voor een afspraak met de neuroloog. Hoge verwachtingen heb ik hier niet van, want het gebrek aan gevoel in mijn hele lichaam is tot nu toe onveranderd gebleven. Gelukkig ben ik wel steeds beter in staat het e.e.a. te compenseren door middel van mijn andere zintuigen. Ook de therapeuten staan verbaasd over hetgeen ik kan met mijn stuurloze handjes. Een record afgelopen week was een wandeling buiten zonder hulpmiddelen naar de Singel en terug. Na zo’n prestatie ga ik zelfs voorzichtig denken aan autorijden … wie weet ?
Dank wederom voor jullie support en heel veel groeten,
Cees

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Kees,

Ik dacht hoe zou ´t met Cees gaan en lees net je bericht. Fijn dat je goed vooruitgaat! We proberen een afspraak te maken via Elien.
Heel veel groeten en sterkte .

Paula en Peter en kids

Anoniem zei

Ha Cees, zo stuurloos zijn die handjes niet... toch weer een stukje getypt!
Groetjes, Marjolein