woensdag 22 juni 2016

Niet te geloven ...

Ik kom zojuist terug uit het Erasmus MC vanwege mijn periodieke onderzoeken. Mijn behandelend arts liep flink uit, dus de zenuwen namen flink toe. Maar eenmaal aan haar bureau had ze snel alle gegevens boven water en wat was het geval: mijn IgA, IgG en Hb waren nog nooit zo goed geweest. Het is toch niet te geloven dat dat kan zonder behandeling al ruim een half jaar. Tevens kreeg ik de toezegging dat als de Kahler toch weer terug komt, ik behandeld ga worden met daratumumab. Mijn arts is daar buitengewoon positief over. Volgende afspraak pas weer over vier maanden. Hij ligt nog even koud te worden in de koelkast, maar over een uurtje of zo gaat de champagne open. Groeten, Cees

1 opmerking:

Marjolein zei

Hoera! Fantastisch nieuws, het gaat goed, daar geniet je van en je hebt nog steeds uitzicht, dat moet heel veel rust geven.
Hartelijke groet, Marjolein