woensdag 8 oktober 2014

Verjaardag in Vielsalm ...

Afgelopen weekend mijn 59e verjaardag gevierd in het prachtige Vielsalm in de Belgische Ardennen met alle kinderen en kleinkinderen. Ik had daar een 14-persoons huis gehuurd voorzien van alle gemakken met drie badkamers, een fitness-ruimte en een sauna. Geweldig om zo een paar dagen en nachten al het gebroed om me heen te hebben. Het weer was ook prima en daardoor hadden de kleinkinderen het geweldig naar hun zin in Plopsa Coo. Zondag was het wat miezerig en dat resulteerde in een bezoek aan het Abdijmuseum in Stavelot. De benedenverdieping was het voor mij helemaal. Daar staan alle herinneringen aan het circuit Francorchamps. Een prachtige verzameling met als hoogtepunt een flink aantal Formule I bolides.
De meiden, met name Mirelle, zorgden 's-avonds voor een heerlijke warme maaltijd, een stel heuse keukenprinsessen. Ondanks de drukte heb ik genoten en ik had mij geen mooier cadeau kunnen wensen. Groeten, Cees

Geen opmerkingen: