woensdag 29 oktober 2014

Oogoperatie achter de rug ...

Vanmiddag ben ik geholpen aan mijn oog(lid) - zie mijn blog van 28 augustus -. Samen met Elien werden we hartelijk ontvangen en ook de overige dames waren bijzonder vriendelijk. Ik werd geopereerd door Prof. Dr. Paridaens, een buitengewoon vriendelijk maar vooral zeer kundige man. Elien mocht als oud-OK verpleegkundige er bij zijn wat ze heel interessant vond bbbbrrrr. Ik zit nu dus met een pijnlijk oog dit blog te typen, maar naast me staat een mooi glas whisky. Dat helpt het beste tegen de pijn. Op de foto de 'uitslaapkamer', voor mij de 'bijkomkamer' omdat het geheel onder plaatselijke verdoving kon worden uitgevoerd. Zowel bij mijn eerste indruk als nu na de behandeling heb ik een heel goed gevoel overgehouden aan het Oogziekenhuis in Rotterdam, Chapeau! Groeten, Cees

Geen opmerkingen: