maandag 12 mei 2014

Moederdag ...

Afgelopen weekend was het moederdag. Reden om moeder en mantelzorger eens flink in het zonnetje te zetten. En dat is goed gelukt. Ook voor mij was het heerlijk om mijn gezin zo om me heen hebben. Met de gezondheid gaat het, uiteraard naar omstandigheden, goed. De teenontsteking is op z'n retour en met nu zelf gekochte sandalen heb ik er veel minder last van. Ook op controle geweest bij de diabetesverpleegkundige en die was zeer tevreden. Met een GlycoHb van 45 mag ik zelfs een half jaar wegblijven. Ik heb inmiddels het tijdstip van het innemen van de Revlimid veranderd. In plaats van s'ochtends doe ik dat nu vroeg in de avond. Vooralsnog heb ik de indruk dat het nu veel beter gaat met de bijwerkingen. Ik hoop dat het weer een beetje meezit morgenmiddag, want dan hebben we onze eerste scootmobieltocht van dit seizoen en ik heb er een vreselijke hekel aan om nat te worden. Groeten, Cees

1 opmerking:

Lut zei

Mooie foto van een mooi gezin ! Hopelijk had je mooi weer op de scootertocht . Hier schijnt de zon vandaag, tijd om er van te genieten.
Groetjes
Lut