vrijdag 18 november 2022

Het zit er weer op …

 

Inmiddels zijn we drie dagen verder en het hele circus is al achter de rug. Woensdagochtend een intake-gesprek met de bestralingsarts van het Instituut Vebeeten. Om 12 uur door naar het Amphia voor mijn maandelijkse kuur daratumumab met aansluitend een gesprek met de oncologisch maatschappelijk werkster en meteen door naar Tilburg voor het aanmeten van het bestralingsmasker en een CT-scan om het bestralingsgebied te markeren. Donderdag even bijkomen en vandaag een zeer intensieve bestraling gehad in het Verbeeten in Breda op mijn gelaat, saignant detail is dat de radiologisch laborant van het Verbeeten voorstelde het masker maar te bewaren. Hij had namelijk in mijn dossier gezien dat het al de derde maal was dat er een masker moest worden aangemeten. Ik weet niet precies wat zijn achterliggende bedoeling was van zijn opmerking maar ik moest wel meteen denken het ding nog eens te kunnen gebruiken in de toekomst. Lekker positief. Verder moet ik zeggen dat ik weer geweldig geholpen ben door het Verbeeten. Het ‘straalt’ een enorme rust en professionaliteit uit. Dat geldt ook voor de medewerkers, chapeau. Ook dank aan onze vrienden die ons hebben gereden of anderzinds. Nu maar hopen dat de bestraling zijn werk doet en ik niet teveel last krijg van de bijwerkingen. Mijn masker prijkt nu op de kast hier thuis, leuk voor de kleinkinderen en anders voor volgend jaar carnaval. Groeten, Cees

Geen opmerkingen: