donderdag 13 oktober 2022

Weer aan de daratumumab …

Maandagmiddag laat een telefonisch consult gehad met mijn hematoloog. Die was enigszins verbaasd dat ik was gestopt met de pomaledomide. Ik heb haar uitgelegd dat dit voor mij toxisch werkte en we met dit middel voor mij op de verkeerde weg waren. Zij heeft nog even aangedrongen om de kuur te hervatten met 1mg maar mijn besluit stond vast. Ons voorstel was om te starten met daratumumab maar dan met een aangepaste verdeelsleutel. Uiteindelijk kwamen we samen tot overeenstemming dat we na ruim een week rust, waar wij heel erg aan toe waren, zouden starten met daratumumab maar dan eenmaal per maand. Ook de aciclovir waar ik vorig jaar zo’n enorme uitbraak van psoriasis van kreeg mag ik achterwege laten. Volgende week woensdag mag ik mij om negen uur ‘s-ochtends melden in het Amphia Breda voor de eerste behandeling. Dat wordt weer spannend. Groeten, Cees
 

Geen opmerkingen: