zondag 13 september 2015

Blij, Blij, Super-Blij ...

Ik heb gisteren een andere scootmobiel gekocht en daar ben ik heel erg blij mee. Dit is eigenlijk mijn enige vorm van vrijheid en onafhankelijkheid. Mijn vorige scooter was aan het eind van zijn latijn en niet goed meer te repareren. De zoektocht naar een andere (een nieuwe is eenvoudigweg onbetaalbaar) viel niet mee, maar afgelopen week verscheen er een advertentie op marktplaats van een particulier die ik in eerste instantie plaatste in de categorie 'te mooi om waar te zijn'. Uiteindelijk na wat mailverkeer heen- en weer, kan je maar één ding doen en dat is er naar toe te gaan om zelf te kijken, onderzoeken en te testen. Alleen het dorpje achterin Overijssel lag zo'n twee uur rijden van ons Oosterhout. Samen met Wolfert zijn we gisterenochtend vroeg vertrokken en uiteindelijk heeft het geresulteerd in een koop. Alleen, hoe krijg je zo'n ding mee? Warempel, na wat demonteren, opvouwen, passen en meten ging het geheel in de kofferbak van onze Prius. Vervolgens hebben we er maar een vader-zoon dagje van gemaakt. Lekker geluncht op het terras van het plaatselijk eet-cafe en op ons gemak weer teruggereden. Vandaag flink geoefend, want alles is net weer een beetje anders, maar hij rijdt geweldig (19 Km per uur), met allerlei toeters en bellen zoals cruisecontrol en voetgas. Ik ben er dus super-blij mee. Ik blijf trouw mijn lenalidomidetjes slikken en voel me vooralsnog, zij het met wat bijwerkingen, nog steeds goed. Groeten, Cees
P.S. Voor de sleutelaars heb ik nog een leuke scootmobiel in de aanbieding ...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Cees ik kwam ineens op uw blog terecht en alles gelezen ik moest blijven lezen en ben dan ook zooo ontzettend blij met uw goede uitslagen en dat u zo heerlijk van het leven aan het genieten bent. Ik ken u niet maar zal ik met een glimlach in slaap vallen! Met vriendelijke groet, Leoni

Cees zei

Heerlijk, zulke reacties. Dank je wel ...