maandag 18 augustus 2014

Goede vrienden en Omega-3 vetzuren ...

Een wonderlijke titel wellicht, maar ik zal het uitleggen. Dit keer geen blog over mijn gezondheid, maar misschien wel over mijn geestelijk welbevinden. De afgelopen dagen wisten we ons in een warm gezelschap van verschillende vrienden. Afgelopen woensdag een middagje naar het prachtige Zierikzee en 's-avonds mosselen gegeten aan de haven. Zaterdag werden we uitgenodigd bij vrienden om heerlijk mosselen te komen eten (ik ben nu eenmaal dol op mosselen en dat weten ze) en gisteren met vrienden een middagje Dordrecht met als afsluiting lekker slibtong eten in 't Bergsch Backhuys in Geertruidenberg. En dan tussendoor nog een paar haringen naar binnen gewerkt verklaard nu de titel van het blog. Dat er zoveel fijne vrienden zijn die dat voor ons doen en daarmee ook mijn mantelzorger ontlasten geeft dus ook een goed gevoel en draagt bij aan het geestelijk welbevinden. Mensen om je heen zijn zo belangrijk om met ziekte en alle ellende vaak van dien, mede door de behandelingen, om te gaan. Het maakt het echt een beetje makkelijker. Wij zijn bijzonder blij met zulke vrienden. Groeten, Cees

1 opmerking:

Kees V. zei

Cees wat leuk dat je in Zierikzee was en mosselen heb gegeten ik lees je blog altijd en ik ben de zwager van je neef Kees van Felius en woon in Zierikzee.
Ik heb ook de ziekte van Kahler,
nou het beste er mee, groeten Kees van de V.