vrijdag 8 augustus 2014

Goede uitslagen ...

Eigenlijk had ik dit stukje al woensdagavond moeten schrijven, maar ik kwam er niet toe. Enerzijds vanwege het mooie weer en anderzijds omdat - hoe gek het ook klinkt - ik altijd een beetje van de leg af ben wanneer ik goed nieuws krijg. Woensdag dus voor mijn periodieke onderzoeken naar het Erasmus MC. Ik kneep 'm als een ouwe dief, want ik had de afgelopen acht weken flink gespijbeld met het innemen van de Lenalidomide. Ik sprong bijna het plafond eruit toen bleek dat mijn IgA 2.73 en mijn Hb zelfs 9.1 was. Ik wil nu dat de zorgverzekeraar de kosten vergoedt voor mijn verblijf op Kreta. Het blijkt dat de vele negatieve Ionen aldaar een zeer gunstige invloed hebben op mijn gestel. Het is jammer dat er geen EMC is, anders ging ik verhuizen. Ik heb nog steeds een beetje heimwee. Komende twee weken hebben we nog vakantie en met de net gekochte nieuwe E-Bike van Elien kunnen we dan mooi de omgeving en de terrassen onveilig gaan maken. Het eerste terras was gisteren (zie foto) waar we samen een toast uitbrachten op de goede uitslag. Proost en groeten, Cees

1 opmerking:

Rona zei

Hoi Cees.

ten eerste gefeliciteerd met je goed waardes.
Ff een vraagje. Jij hebt ook revlemid gebruikt. Zat er tussen de kuren wel eens meer dan 1 week.
Wij gaan in sept nl 15 dagen naar
turkije en ik zou dan eigenlijk wel geen kuur willen.
Dus dan wordt het max 3 weken geen medicatie.

Groetjes Rona