woensdag 17 april 2013

Gestopt ...

Afgelopen zondag heb ik besloten te stoppen met de Lenalidomide. De bijwerkingen werden me te veel en met de vakantie komende week in het verschiet, wilde ik niet dat dit middel de pret zou bederven. Uiteraard heb ik dit netjes gemeld maandag in het EMC. Wat een reacties ... mijn prof konden ze niet bereiken en de dienstdoende artsen waren het er natuurlijk niet mee eens. Maar ik hield voet bij stuk. Ik liet mij ook niet overhalen om vandaag naar Rotterdam te komen. Ik had er geen zin in. Dat alles resulteerde in een telefonisch consult met mijn prof vanmiddag. En wat schetst mijn verbazing: hij was het volkomen eens met mijn voorstel eerst op vakantie te gaan en op 1 mei de zaak verder te bespreken. Met andere woorden: rust en zonder vervelende bijwerkingen. Om dat te vieren zijn we vanavond lekker samen uit eten geweest om alvast in de sfeer te komen van de Meditairanee. Groeten, Cees

1 opmerking:

Anoniem zei

Cees en Eline, groot gelijk, ge!niet maar fijn van je vakantie.
Hopelijk pijn- en zorgeloos.
Hartelijke groet Nela.