zondag 15 juli 2012

Nie praten nie ... nie eten nie ...

Het gaat echt lekker de laatste dagen … maar niet heus. Met een incisie in mijn wang en een in mijn kaak is het afzien. Elke beweging doet pijn dus kan ik me maar beter rustig houden. En het ergste van alles is dat ik er waarschijnlijk niks mee ben opgeschoten. Wat de kaakchirurg had gedacht aan te treffen bleek er niet te zitten. Maar wat het nu wel is weet hij niet. Er zijn drie stukjes weefsel op kweek gezet en volgende week maandag krijg ik een CT-scan. Vervolgens hoopt hij mij de uitslagen te vertellen op volgende week woensdag. Afwachten maar en hopen dat de zaak snel heelt, de zwellingen afnemen en ik weer een beetje normaal kan eten. Groeten, Cees

1 opmerking:

joohan zei

Dag Cees, ik las zojuist je berichtje omdat ik je blog opvolg. Dat is efkes tegenslag hebben met die wang.Positief blijven Cees door de onrust heen van hetgeen je nu weer doormaakt. Blijf er in geloven zoals je steeds gedaan hebt, veel couragio,joohan