woensdag 12 april 2023

Eeuwig dankbaar

 

Lieve volgers, 

Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden. Alleen dit bericht valt me zwaar en ik vind het lastig om de juiste woorden te vinden. Woorden die mijn vader zo goed in zinnen kon formuleren op zijn blog. Ik moet dit zonder zijn hulp of advies doen want na een strijdt van 19 jaar is papa op 6 april overleden. 

Wat gaan we hem ontzettend missen…

en wat zijn we trots op pap! Zijn enorme incasseringsvermogen, het omgaan met teleurstellingen en doorzettingsvermogen. Een bron van kracht en inspiratie. 

Ik wil graag afsluiten met de woorden van Bibian waar mijn vader diep respect voor had : Leef, durf te dromen en wees een beetje lief voor elkaar.

Voor wie herinneringen aan Cees wilt delen dan kunt u een berichtje achterlaten via onderstaande link;

https://afscheid.nabestaandenloket.nl/cees-leonard










Geen opmerkingen: