vrijdag 17 februari 2017

Record ...


Vandaag passeerde de teller van mijn blog de 100.000 pageviews. Geweldig dat zoveel mensen geïnteresseerd zijn in alle informatie, nieuws en verhaaltjes op mijn blog. Een goede reden om vanavond een mooi glas whisky te nuttigen. Speciaal voor deze gelegenheid heb ik mezelf gisteren een fles Cardhu Gold Reserve cadeau gedaan. De gezondheid is nog steeds fragiel maar stabiel. Komende week mag ik mij voor het eerst melden bij de cardioloog en de week daarop volgend mag ik voor mijn periodieke controle naar het Erasmus MC. Dat wordt weer spannend want dat is inmiddels ruim 4 maanden geleden en dat zonder behandeling. Het carnaval komt snel naderbij, de kinderen en de kleinkinderen komen dan naar huis en wordt het weer één groot feest van schminken, verkleden en optocht kijken. Groeten, Cees

1 opmerking:

Marjolein zei

Gefeliciteerd Cees! We proosten op het leven!
Leven is wat je er zelf van maakt en jij bent een echte levens -kunstenaar! respect!

Marjolein