zondag 30 november 2014

Iets om te vieren ...

Vanavond heerlijk gegeten en gedronken bij Chefz Proeflokaal aan de markt in Oosterhout. Dit concept van allerlei kleine hapjes, zowel vlees als vis is voor mij als kleine eter ideaal. Gecombineerd met de heerlijke huiswijnen was het een ware smaaksensatie. Vriendelijke bediening, mooie entourage en betaalbare prijzen. Nou hoefde ik me om dat laatste niet druk te maken, want de rekening werd betaald door onze goede vrienden waarmee we naar Kreta zijn geweest afgelopen zomer. Maar ik had het eerlijk verdiend. Ik heb een website gebouwd voor zijn bedrijf en als hij bij Google op de eerste plaats zou staan, dan zou hij ons trakteren. Dus zo gezegd, zo gedaan. We zouden anders zo wie zo wel samen uit eten zijn gegaan omdat we vanmiddag door de 50.000 grens gingen betreffende het totaal aantal bezoekers op mijn blog. Ik ben toch wel een beetje trots dat ik door zoveel mensen word gelezen. Groeten, Cees

Geen opmerkingen: