woensdag 18 maart 2009

Leuke reacties ...

De belevenissen gisteren met de journaliste en de fotograaf van het Algemeen Dagblad, resulteerde in een bijna hele pagina in het AD van vandaag met een grote kleurenfoto. Ik vond de manier waarop ze mijn verhaal had samengevat, heel sterk. Weliswaar indringend, maar precies to-the-point. Als jullie het digitaal willen nalezen kan dat via deze link: http://www.ad.nl/binnenland/3082072/Site_biedt_laatste_strohalm.html

Het leverde ook veel leuke reacties op. Ik wist niet dat er zoveel mensen het AD hebben. Ik word door sommige van jullie nu bestempeld als BN'er ... hahaha
Mijn moeder werd uit haar bed gebeld door familie en vrienden die boven de rivieren wonen, collega's reageerden en zelf vond ik het een mooie foto, passend bij het verhaal. Een verhaal waarin ik mijn gevoelens een beetje weergeef en wat wellicht voor sommige mensen heftig is, maar wat wel de waarheid is. Al met al weer een leuk avontuur ...

Dank voor al jullie reacties, groeten, Cees

Geen opmerkingen: