woensdag 9 juli 2008

Weer een mijlpaaltje ...

Beste mensen,

Afgelopen week geoefend in de sportzaal, moest ik er gisteren aan geloven: fietsen, buiten op de parkeerplaats. Met zo'n onooglijk, niet passend fietshelmpje op m'n kop, een hardlopende Loes (mijn fysiotherapeute) ernaast, draaide ik mijn rondjes, met het angstzweet op m'n rug. Wie had dat een paar maanden geleden kunnen denken ...
Verder probeer ik me volop voor te bereiden op m'n thuiskomst, volgende week vrijdag. Overigens kan het zijn dat niet al onze webpagina's bereikbaar zijn, dit dankzij de KPN die afgelopen weekend de diensten van Planet heeft over genomen.
Een tekortkoming in hun aliastabel is de oorzaak, maar ondanks mijn inspanningen, blijkt het onmogelijk dit alsnog aan te passen. Wat een klantvriendelijkheid ...
Ik wens iedereen in ieder geval een heel prettige vakantie,
groeten, Cees

2 opmerkingen:

jaynewberg zei

Hoi Cees

Daś mooi meegenomen : een fiets en een dame die achter je aan holt.
Oude tijden herleven. Ga dŕ maar dik van genieten. Op hyves loopt een jongere broer van je rond ? Initialen F.F.
groeten en liefs voor allemaal

Jan & Pa

Inge zei

Wat knap! Geniet van deze mooie momenten en natuurlijk naar je ontslag volgende week vrijdag!