donderdag 30 juni 2016

Cees'blog, maar dan op z'n Japans ...

Ik bekeek vandaag even mijn statistieken (inmiddels ruim 70.000 pageviews) en zag tot mijn verbazing dat ik gisteren bijna 100 keer was bezocht door iemand of meerdere mensen uit Japan. Nooit eerder heb ik bezoekers gehad uit Japan. Toch wel heel bijzonder dat steeds meer mensen over heel de wereld mijn blog weten te vinden en ook lezen. Als ze me nou maar niet gaan mailen in het Japans. In ieder geval hoop ik dat ik de lezer(s) heb kunnen interesseren, informeren of wellicht wel hoop en vertrouwen heb kunnen geven. Dat zijn voor mij toch wel belangrijke redenen waarom ik blog, naast het feit dat het mijzelf helpt bij het hele verwerkingsproces. Het goede nieuws van vorige week is inmiddels geland en begin er langzaam van te genieten - bij mij duurt dat altijd een paar dagen - en ga ik ook uitkijken naar onze vakantie op het mooie Kreta. Ik moet nog even geduld oefenen want dat duurt nog een maand of twee. Groeten, Cees

Geen opmerkingen: